Τι πρέπει να ελέγξετε στο συμβόλαιο συντήρησης

Τι πρέπει να ελέγξετε στο συμβόλαιο συντήρησης

Έχει παρατηρηθεί ότι οι ιδιοκτήτες των σπιτιών που έχουν τοποθετήσει συστήματα συναγερμού, δεν γνωρίζουν για τα προγράμματα συντήρησης των συναγερμών τους.

Αυτά τα προγράμματα, τα οποία πρέπει να παρέχει στους πελάτες της κάθε σοβαρή εταιρεία security, είναι πολύ σημαντικά για την τελική ασφάλεια του πελάτη. Η Falcon Security με περισσότερα από 35 χρόνια εμπειρίας πάνω στην εγκατάσταση και στη συντήρηση των συστημάτων ασφαλείας, έφτιαξε αυτόν τον οδηγό – άρθρο που περιλαμβάνει το τι πρέπει να προσέξει κάποιος, ώστε και να είναι ασφαλής κάθε στιγμή αλλά και για να αυξήσει τη διάρκεια ζωής των μηχανημάτων του.

Στην πατρίδα μας, ο πιο συνηθισμένος τρόπος για τη συντήρηση του συναγερμού ήταν ο εξής: όταν ένα σύστημα βγάλει βλάβη τότε καλεί ο ιδιοκτήτης την εταιρεία και τότε η εταιρεία στέλνει τεχνικούς για να διορθώσουν το πρόβλημα. Παρόλο που αυτό φαίνεται ότι συμφέρει οικονομικά τον πελάτη, στην πράξη και μακροπρόθεσμα θα έχει πληρώσει περισσότερα χρήματα και θα έχει λιγότερη ασφάλεια, από το αν είχε επιλέξει κάποιο προληπτικό πρόγραμμα συντήρησης του συστήματός του.

Ένα τέτοιο προληπτικό πρόγραμμα συντήρησης, μπορεί να είναι ετήσιο, εξάμηνο ή βασισμένο στις ανάγκες του κάθε πελάτη.
ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Το πρόγραμμα αυτό ενδέχεται να είναι υποχρεωτικό, λόγω νομοθεσίας για την προστασία του πελάτη.

Όμως τι εννοούμε όταν λέμε πρόγραμμα; Τι σημαίνει προληπτική συντήρηση; Πόσο κοστίζει; Τι άλλα οφέλη έχει ο πελάτης;

Αρχικά να σημειώσουμε ότι κάθε μηχάνημα που πωλείται στην Ευρωπαϊκή Ένωση πρέπει να διαθέτει τουλάχιστον δύο χρόνια γραπτή εγγύηση. Αυτή η εγγύηση αφορά το μηχάνημα. Η Falcon Security, επιπλέον αυτού, προσφέρει κι ένα χρόνο δωρεάν τεχνική υποστήριξη σε όλα τα καινούργια μηχανήματα.

Τα προγράμματα ετήσιας συντήρησης μπορεί να περιλαμβάνουν απεριόριστες επισκέψεις για τεχνητή συντήρηση, δωρεάν αλλαγή ή επισκευή μηχανημάτων, παροχή εφεδρικού συστήματος σε περίπτωση βλάβης, εκπτώσεις σε αναβαθμίσεις κ.α.

Το κόστος στα προγράμματα αυτά υπολογίζεται συνήθως βάσει της αρχικής αξίας των εμπορευμάτων που έχει αγοράσει ο πελάτης και κυμαίνεται σε ένα ποσοστό από 3% έως 10 % με κάποιο ελάχιστο ποσό.

Με τον τρόπο αυτό, ο πελάτης, δίνει ένα σταθερό ποσό μια φορά το χρόνο και ξέρει πως για ό,τι συμβεί θα είναι δίπλα του η εταιρία security. Συνήθως, σε κάθε εταιρεία, οι πελάτες που επιλέγουν προγράμματα συντήρησης χαίρουν ειδικής μεταχείρισης αλλά και προτεραιότητας. Απλά να σκεφτεί κανείς ότι στην Falcon Security για το 2016, 100% των τεχνικών θεμάτων σε πελάτες που διαθέτουν τέτοια προγράμματα λύθηκαν μέσα σε 24 ώρες.

Τι περιλαμβάνει όμως ένα τέτοιο πρόγραμμα;

Ένα πρόγραμμα συντήρησης χωρίζεται σε τέσσερις βασικές κατηγορίες τις οποίες πρέπει να ελέγξει ο πελάτης ότι του τις προσφέρει.

1. Επέκταση εγγύησης μηχανημάτων
Ακόμη και αν έχει λήξει η αρχική εργοστασιακή εγγύηση, ο πελάτης θα πρέπει να γνωρίζει πως για όσο χρόνο διαρκεί το ετήσιο συμβόλαιο δεν θα χρειαστεί να πληρώσει για οποιοδήποτε μηχάνημα που πρέπει να αντικατασταθεί. Ακόμη, η αντικατάσταση θα πρέπει να γίνεται με ίδιο ή καλύτερων προδιαγραφών μηχάνημα. Αυτό ισχύει ακόμη κι αν χρειαστεί να αλλαχθεί ολόκληρο το σύστημα συναγερμού.

2. Δωρεάν επισκέψεις συντήρησης
Ο πελάτης πρέπει να είναι σίγουρος ότι η εταιρεία που θα του παρέχει τις υπηρεσίες συντήρησης δεν θα τον χρεώσει για τις επισκέψεις στον χώρο του, όσες φορές και αν χρειαστεί να μεταβεί εκεί για να του παρέχει υπηρεσίες. Αυτό είναι πολύ βασικό γιατί επηρεάζει την τιμή του συμβολαίου που προσφέρει η εταιρεία security. ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Οι δωρεάν επισκέψεις συνήθως αφορούν εργάσιμες ημέρες και ώρες. Βέβαια η Falcon Security προσφέρει και επιλογές που καλύπτουν όλο το εικοσιτετράωρο, 365 ημέρες το χρόνο.

3. Εγγύηση άμεσης εξυπηρέτησης
Ίσως ένα από τα βασικότερα σημεία του συμβολαίου συντήρησης. Όπως έχουμε πει ποτέ δεν γνωρίζουμε πότε θα προκύψει βλάβη στο σύστημα συναγερμού και αν αυτή είναι εσκεμμένη. Άρα ο πελάτης πρέπει να είναι σίγουρος ότι η εταιρεία θα τον καλύψει εφ’ όσον χρειαστεί.

4. Προληπτική επίσκεψη συντήρησης
Ίσως, ο σημαντικότερος λόγος για να επιλέξει κάποιος προγράμματα συντήρησης. Οι προηγούμενοι τρείς λόγοι αφορούν κυρίως την εξοικονόμηση χρημάτων για τον πελάτη και στην εγγύηση ότι θα εξυπηρετηθεί άμεσα σε περίπτωση βλάβης.
Με την προληπτική επίσκεψη όμως αυξάνεται η ασφάλεια του πελάτη, εξασφαλίζεται η σωστή λειτουργία του συστήματός του και μεγιστοποιείται η διάρκεια ζωής των μηχανημάτων του. Ο ιδιοκτήτης του συστήματος πρέπει να ελέγξει ότι παρέχονται οι εξής υπηρεσίες στην προληπτική ετήσια συντήρηση:

  1. Αντικατάσταση των μπαταριών του συστήματος ασφαλείας (πίνακας, περιφερειακά κ.α)
    Ακόμη και αν ο κατασκευαστής λέει ότι μια μπαταρία διαρκεί 3,5,7 ή 10 χρόνια ή ακόμη κι αν το σύστημα μάς ειδοποιεί πότε τα υγρά της μπαταρίας τελειώνουν, είναι καλό οι μπαταρίες να αλλάζονται κάθε χρόνο, αφού όταν υπάρξει διακοπή ρεύματος, δε γνωρίζουμε πόσο θα κρατήσει και θέλουμε πάντα να έχουμε τη μεγαλύτερη διάρκεια ζωής του συστήματός μας.
  2. Επισκευή ή αντικατάσταση μηχανημάτων και αναλωσίμων που δυσλειτουργούν
    Αφού ελεγχθούν όλα τα μηχανήματα του συστήματος συναγερμού (και όχι μέρος αυτών) πρέπει να επισκευαστεί ή να αντικατασταθεί οποιοδήποτε μηχάνημα παρουσιάζει δυσλειτουργία.
  3. Αναβάθμιση του λογισμικού των συστημάτων
    Πλέον, οι κατασκευαστές βγάζουν αναβαθμίσεις των συστημάτων τους με σκοπό τη σωστή λειτουργία τους αλλά και την καλύτερη προστασία τους. Όλα τα σύγχρονα συστήματα λειτουργούν και συνδέονται στο διαδίκτυο με αποτέλεσμα να έχουν γίνει πιο ευάλωτα σε εξωτερικές απειλές.
  4. Καθαρισμός των μηχανημάτων
    Η σκόνη, η υγρασία αλλά και άλλοι παράγοντες δημιουργούν εμπόδια στη σωστή λειτουργία των συστημάτων. Επειδή ο περισσότερος κόσμος το αμελεί να τα καθαρίσει ή το κάνει με λάθος τρόπο, ο τεχνικός της εταιρείας οφείλει να προβεί σε όλες τις ενέργειες, ώστε να διασφαλίσει την εύρυθμη λειτουργία αυτών των μηχανήματων.
  5. Έλεγχος διαφόρων παραμέτρων
    Ο τεχνικός πρέπει να ελέγξει τη λειτουργία των ζωνών του συστήματος συναγερμού, την σταθερότητα της τάσης του ρεύματος, την ισχύ επικοινωνίας των ασύρματων περιφερειακών, την αντίσταση των καλωδίων κ.α.
    Αυτά είναι απαραίτητα για την πρόληψη πιθανής βλάβης ή δυσλειτουργίας. Ακόμη, ο τεχνικός θα πρέπει να ρυθμίσει την ώρα του συστήματος ασφαλείας αφού κάθε σύστημα στο πέρασμα του χρόνου χάνει δευτερόλεπτα, τα οποία μπορούν να προκαλέσουν νομικό πρόβλημα σε περίπτωση περιστατικού.
  6. Έλεγχος της σύνδεσης του συστήματος με το Κέντρο Λήψης Σημάτων της εταιρείας ή με τα κινητά του πελάτη
    Πολλές φορές παρουσιάζεται πρόβλημα στην αποστολή του σήματος συναγερμού, αφού τα συστήματα χρησιμοποιούν ειδική κωδικοποίηση για να στείλουν το σήμα. Τέτοιο πρόβλημα μπορεί να είναι η καθυστέρηση της αποστολής του σήματος ή η μη δυνατότητα αποστολής του. Αυτό μπορεί να οφείλεται στις νέες τεχνολογίες που χρησιμοποιούν οι πάροχοι τηλεπικοινωνιών, σε κάποιο πρόβλημα που μπορεί να έχει η γραμμή του πελάτη, σε κάποιο πρόβλημα του συστήματος συναγερμού ή ακόμη και σε λάθος του ίδιου του πελάτη (π.χ. ρύθμιση νέων τηλεφώνων – Fax κ.λπ.). Όμως, αυτό είναι που κάνει τη διαφορά στην ασφάλεια. Η επικοινωνία του συστήματος συναγερμού με τους ειδικούς για το χειρισμό του πραγματικού περιστατικού. Αυτή η επικοινωνία πρέπει να είναι όσο το δυνατόν ταχύτερη γιατί το κάθε δευτερόλεπτο είναι σημαντικό.
  7. 7) Επανεκπαίδευση του πελάτη
    Παρατηρείται ότι συχνά οι πελάτες ξεχνούν τις επιπλέον λειτουργίες ενός συστήματος συναγερμού και θυμούνται μόνο αυτές που χρησιμοποιούν σε καθημερινή βάση (π.χ. όπλιση – αφόπλιση του συστήματος). Όμως υπάρχουν λειτουργίες που πρέπει να τις ξέρουν, όπως η χρήση του κωδικού απειλής (αφοπλισμός με μυστικό κωδικό ώστε να στείλει σήματα πανικού στο Κέντρο Λήψης Σημάτων, σε περίπτωση που ο πελάτης αφοπλίζει το σύστημα και κάποιος τον απειλεί), η παράκαμψη (bypass) ζωνών λειτουργίας του συστήματος, η προσθήκη και αφαίρεση χρηστών αλλά και άλλες λειτουργίες.
  8. Προληπτική αλλαγή κωδικού χρήσης
    Παρατηρείται ακόμη ότι οι περισσότεροι χρήστες χρησιμοποιούν τον ίδιο κωδικό για μεγάλα χρονικά διαστήματα, κάτι που μειώνει την τελική ασφάλεια που διαθέτουν. Επίσης, οι χρήστες χρησιμοποιούν εύκολους ή κοινούς κωδικούς που στην πράξη μπορούν ακόμη και να αναιρέσουν την ύπαρξη του συστήματος συναγερμού. Τέλος, παρατηρείται ότι διαφορετικοί χρήστες χρησιμοποιούν ένα κοινό κωδικό αντί ο καθένας να έχει τον δικό του προσωπικό κωδικό.
  9. Ρύθμιση των smartphone του πελάτη
    Η διαδεδομένη χρήση των smartphone οδήγησε τις εταιρείες κατασκευής συστημάτων ασφαλείας να δημιουργήσουν εφαρμογές για τη διασύνδεση των συστημάτων με αυτά. Οι τεχνικοί της εταιρείας πρέπει να ρυθμίσουν την εφαρμογή για τον κάθε πελάτη ώστε να μεγιστοποιήσουν την ασφάλειά του αλλά και την ευκολία που του προσφέρει αυτή η επιλογή.
  10. Τοποθέτηση – αντικατάσταση αποτρεπτικών πινακίδων
    Στη χώρα μας ο ήλιος δημιουργεί προβλήματα στις αποτρεπτικές πινακίδες με αποτέλεσμα αυτές να χάνουν τα χρώμα τους ή να καταστρέφονται γρήγορα. Όμως, οι πινακίδες αποτρέπουν περίπου το 30% των δραστών από το να επιλέξουν ένα χώρο. Η Falcon Security προσφέρει σε όλους τους πελάτες της Δωρεάν αλλαγή των πινακίδων αυτών, με σκοπό την προστασία toyw αλλά και της αισθητικής eik;onaw του σπιτιού τους.
    ΠΡΟΣΟΧΗ! Η παρουσία αποτρεπτικών – ενημερωτικών πινακίδων μερικές φορές είναι υποχρεωτική από το νόμο.
  11. Επαλήθευση των αρχικών στοιχείων που έχουν δηλωθεί στο Κέντρο Λήψης Σημάτων
    Οι τεχνικοί της εταιρείας πρέπει να ελέγξουν για τυχόν αλλαγές στα στοιχεία του πελάτη αλλά και για διαφορετικές ενέργειες που θα πρέπει να γίνουν ανάλογα με τις ανάγκες ασφ;aλείας του (π.χ. προσθήκη τηλεφώνων ενημέρωσης, αλλαγή τηλεφωνικού αριθμού κ.α.).

Καταλαβαίνετε λοιπόν γιατί ένα πρόγραμμα συντήρησης είναι απαραίτητο όταν μιλάμε για πραγματική ασφάλεια.
Επιπλέον όλων αυτών, με τα προγράμματα συντήρησης ο πελάτης μπορεί να επωφεληθεί ακόμη περισσότερο, αφού η Falcon Securutiy προσφέρει επιπλέον προνόμια για τους πελάτες της.

Απλά να σας αναφέρουμε ότι προσφέρουμε ειδικές προνομιακές τιμές σε προϊόντα αναβάθμισης του συστήματος συναγερμού αλλά και έκπτωση 50% εφόσον ο πελάτης επιθυμεί την πλήρη αντικατάστασή του, μετά το πέρας 5 ετών. Η έκπτωση αυτή ισχύει ακόμη και αν ο πελάτης μας θέλει να αντικαταστήσει συγκεκριμένα μηχανήματα στην 5ετία. Έτσι, ο πελάτης είναι σίγουρος ότι έχει τελευταίας τεχνολογίας σύστημα για την προστασία του.

Εφόσον έχετε ήδη σύστημα συναγερμού, είναι χρήσιμο να επικοινωνήσετε με την εταιρεία που συνεργάζεστε και να ενημερωθείτε για όλα τα παραπάνω. Σε περίπτωση που δεν μπορεί η εταιρεία σας να σας καλύψει ή επιθυμείτε κάτι παραπάνω για εσάς και την οικογένειά σας, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την Falcon Security και ένας ειδικός σύμβουλος ασφαλείας θα σας ενημερώσει για όλες τις επιλογές που έχετε και μπορείτε να προσαρμόσετε στις δικές σας ανάγκες.

Ζήτησε Προσφορά